Proszę sprawdzić, czy przeglądarka internetowa akceptuje pliki cookie pochodzące z naszej witryny, umożliwiających poprawne korzystanie ze strony bitiba.pl. Jeżli Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie, system nie zachowa elementów w koszyku. Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby przeglądarka akceptowała pliki cookie, zapraszamy do przeczytania tekstu poniżej.
Proszę sprawdzić, czy przeglądarka internetowa akceptuje pliki cookie pochodzące z naszej witryny, umożliwiających poprawne korzystanie ze strony bitiba.pl. Jeżli Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie, system nie zachowa elementów w koszyku. Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby przeglądarka akceptowała pliki cookie, zapraszamy do przeczytania tekstu poniżej.
Zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej i aktywuj akceptację plików cookie. Aby dowiedzieć się, jak dokonać zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej dowiesz się, czytając tekst poniżej.
Zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej i aktywuj akceptację plików cookie. Aby dowiedzieć się, jak dokonać zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej dowiesz się, czytając tekst poniżej.
Cookies to małe informacje zazwyczaj tekstowe, które transferowane są przez witrynę (stronę www) na dysk twardy Twojego komputera przez przeglądarkę . To rozwiązanie techniczne stosowane przez wiele sklepów online. W naszym sklepie są niezbędnym elementem, by móc zapamiętać w wirtualnym koszyku wybrane artykuły.
Cookies to małe informacje zazwyczaj tekstowe, które transferowane są przez witrynę (stronę www) na dysk twardy Twojego komputera przez przeglądarkę . To rozwiązanie techniczne stosowane przez wiele sklepów online. W naszym sklepie są niezbędnym elementem, by móc zapamiętać w wirtualnym koszyku wybrane artykuły.
W czasie Twoich zakupów na stronie bitiba.pl transferujemy trwałego cookie na Twój dysk twardy. To umożliwia naszemu systemowi zapisywanie zawartości koszyka w czasie dokonywanych przez Ciebie zakupów. Ciasteczko zapamiętywane jest jako plik na Twoim komputerze i pozostaje tam po zamknięciu przeglądarki internetowej. Przy ponownych odwiedzinach naszej strony ciasteczko odczytywane jest z Twojego dysku. Bez akceptacji cookie nie jest możliwe zapamiętywanie artykułów bitiba.pl włożonych przez Ciebie do koszyka. Ciasteczko transferowane przez bitiba służy wyłącznie do zapamiętywania artykułów włożonych do koszyka. Zapewniamy, iż informacje dotyczące Twoich zachowań konsumenckich nie są zapisywane w naszym systemie.
W czasie Twoich zakupów na stronie bitiba.pl transferujemy trwałego cookie na Twój dysk twardy. To umożliwia naszemu systemowi zapisywanie zawartości koszyka w czasie dokonywanych przez Ciebie zakupów. Ciasteczko zapamiętywane jest jako plik na Twoim komputerze i pozostaje tam po zamknięciu przeglądarki internetowej. Przy ponownych odwiedzinach naszej strony ciasteczko odczytywane jest z Twojego dysku. Bez akceptacji cookie nie jest możliwe zapamiętywanie artykułów bitiba.pl włożonych przez Ciebie do koszyka. Ciasteczko transferowane przez bitiba służy wyłącznie do zapamiętywania artykułów włożonych do koszyka. Zapewniamy, iż informacje dotyczące Twoich zachowań konsumenckich nie są zapisywane w naszym systemie.
Konfigurowanie programu Internet Explorer, 6.0 for PC , Win 32 do obsługi plików cookies
W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
Konfigurowanie programu Mozilla 1.7 (i nowszego) for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
Konfigurowanie programu Internet Explorer, 6.0 for PC , Win 32 do obsługi plików cookies
W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
Konfigurowanie programu Mozilla 1.7 (i nowszego) for PC, Win 32 do obsługi plików cookies
W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:
Jeżeli twój komputer zabezpiecza Firewall, prosimy sprawdź, czy Port 443 dla połączeń SSL jest otwarty. Z powodu różnorodności programów Firewall, bitiba nie może podać szczegółowej instrukcji zmiany ustawień Twojego programu. Dlatego odsyłamy Cię do instrukcji Firewall. Jeżeli pracujesz w sieci firmy, skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dalszych infromacji.
Jeżeli twój komputer zabezpiecza Firewall, prosimy sprawdź, czy Port 443 dla połączeń SSL jest otwarty. Z powodu różnorodności programów Firewall, bitiba nie może podać szczegółowej instrukcji zmiany ustawień Twojego programu. Dlatego odsyłamy Cię do instrukcji Firewall. Jeżeli pracujesz w sieci firmy, skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dalszych infromacji.
Certyfikaty bezpieczeństwa nie pozwalają na otwieranie niektórych stron. Problem jest związany z zabezpieczeniami Twojego komputera. Prosimy sprawdzić, czy data i godzina zostały wprowadzone poprawnie.
Certyfikaty bezpieczeństwa nie pozwalają na otwieranie niektórych stron. Problem jest związany z zabezpieczeniami Twojego komputera. Prosimy sprawdzić, czy data i godzina zostały wprowadzone poprawnie.
W przypadku pytań dotyczących statusu zamówienia czy procesu składania zamówienia prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
W przypadku pytań dotyczących statusu zamówienia czy procesu składania zamówienia prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
Nasza strona jest czytelna we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych. Jakkolwiek, używanie straszych wersji przeglądarek internetowych może czasami zakłócić wygląd strony i jej funkcje. Z tego powodu polecamy ściąganie i instalowanie najnowszej wersji preferowanej przez Ciebie przeglądarki internetowej.
Uwaga: zmianę czy modernizację Twojej przeglądarki dokonujesz na własne ryzyko. Bitiba nie przejmuje odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z przeprowadzania instalacji przeglądarki internetowej czy też rozbudowy przeglądarki na Twoim komputerze.
Nasza strona jest czytelna we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych. Jakkolwiek, używanie straszych wersji przeglądarek internetowych może czasami zakłócić wygląd strony i jej funkcje. Z tego powodu polecamy ściąganie i instalowanie najnowszej wersji preferowanej przez Ciebie przeglądarki internetowej.
Uwaga: zmianę czy modernizację Twojej przeglądarki dokonujesz na własne ryzyko. Bitiba nie przejmuje odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z przeprowadzania instalacji przeglądarki internetowej czy też rozbudowy przeglądarki na Twoim komputerze.
Jako że nasza strona, a szczególnie nasz sklep jest często aktualizowany, sugerujemy Ci odpowiednie ustawienie Cache (pamięci podręcznej) Twojej przeglądarki. Dokonanie odpowiednich ustawień, umożliwi Ci stały dostęp do naszych najnowszych ofert. Polecamy ustawienia opisane poniżej. Używając poszczególnych przeglądarek jako przykładów, opisujemy jak zmienić te ustawienia .
PC
Internet Explorer version 6 (lub wersje nowsze) dla PC
Mozilla version 1.7 for PC
W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania Cache.
Jako że nasza strona, a szczególnie nasz sklep jest często aktualizowany, sugerujemy Ci odpowiednie ustawienie Cache (pamięci podręcznej) Twojej przeglądarki. Dokonanie odpowiednich ustawień, umożliwi Ci stały dostęp do naszych najnowszych ofert. Polecamy ustawienia opisane poniżej. Używając poszczególnych przeglądarek jako przykładów, opisujemy jak zmienić te ustawienia .
PC
Internet Explorer version 6 (lub wersje nowsze) dla PC
Mozilla version 1.7 for PC
W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania Cache.
Do czego potrzebny jest program JavaScript?
Strony bitiba można przeglądać bez programu Java lub JavaScript. Polecamy Ci jednak aktywowanie programu JavaScript, gdyż umożliwia on czerpanie ze wszelkich ofert na naszej stronie. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak aktywować JavaScript w przeglądarce internetowej Twojego komputera.
PC
Microsoft Internet Explorer PC
Mozilla version 1.7 PC
W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania JavaScript.
Do czego potrzebny jest program JavaScript?
Strony bitiba można przeglądać bez programu Java lub JavaScript. Polecamy Ci jednak aktywowanie programu JavaScript, gdyż umożliwia on czerpanie ze wszelkich ofert na naszej stronie. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak aktywować JavaScript w przeglądarce internetowej Twojego komputera.
PC
Microsoft Internet Explorer PC
Mozilla version 1.7 PC
W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania JavaScript.
Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?
Internetowa strona bitiba jest zoptymalizowana dla przeglądarki internetowej Internet Explorer 6.0 i dla wersji Netscape 8 i nowszych wersji oraz dla Opera 6.0 i jej nowszych wersji. Wygląd stron bitiba.pl został zoptymalizowany dla rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli.
Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?
Internetowa strona bitiba jest zoptymalizowana dla przeglądarki internetowej Internet Explorer 6.0 i dla wersji Netscape 8 i nowszych wersji oraz dla Opera 6.0 i jej nowszych wersji. Wygląd stron bitiba.pl został zoptymalizowany dla rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli.
Minimalna wartość zamówienia w bitiba to 59 zł. Nie określamy wartości maksymalnej, jednakże sprzedaż towarów następuje z reguły wyłącznie w ilościach detalicznych.
Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 12 zł za dodatkową paczkę.
Minimalna wartość zamówienia w bitiba to 59 zł. Nie określamy wartości maksymalnej, jednakże sprzedaż towarów następuje z reguły wyłącznie w ilościach detalicznych.
Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 12 zł za dodatkową paczkę.
Ponieważ realizacja zamówienia następuje w naszym magazynie natychmiast po otrzymaniu zlecenia zamówienia, łączenie kilku zamówień w jedno po ich złożeniu jest niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
Ponieważ realizacja zamówienia następuje w naszym magazynie natychmiast po otrzymaniu zlecenia zamówienia, łączenie kilku zamówień w jedno po ich złożeniu jest niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
Dokonywanie zmian w zamówieniu możliwe jest wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak to jest możliwe. Z tego względu w większości przypadkach dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
Dokonywanie zmian w zamówieniu możliwe jest wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak to jest możliwe. Z tego względu w większości przypadkach dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
Wycofanie zamówienia możliwe jest tylko w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu anulowanie zamówienia po odesłaniu zlecenia zamówienia jest zwykle niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
W powyższym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta . Jeżeli Państwa karta kredytowa została obciążona wartością zamówienia, przelewu zwrotnego dokonamy również na Państwa kartę kredytową, gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną.
Wycofanie zamówienia możliwe jest tylko w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu anulowanie zamówienia po odesłaniu zlecenia zamówienia jest zwykle niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
W powyższym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta . Jeżeli Państwa karta kredytowa została obciążona wartością zamówienia, przelewu zwrotnego dokonamy również na Państwa kartę kredytową, gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną.
Tak. Po wysłaniu zlecenia zamówienia, w ciągu 1-2 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.
Tak. Po wysłaniu zlecenia zamówienia, w ciągu 1-2 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.
Tak. Tak szybko, jak to możliwe Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą nadanie przez nas przesyłki. Powyższa wiadomość e-mail zawiera dodatkowo informację, z ilu paczek składa się Twoje zamówienie.
Tak. Tak szybko, jak to możliwe Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą nadanie przez nas przesyłki. Powyższa wiadomość e-mail zawiera dodatkowo informację, z ilu paczek składa się Twoje zamówienie.
Aby złożyć zamówienie w bitiba.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę ukazującą koszyk z zakupami. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość.
Aby złożyć zamówienie w bitiba.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę ukazującą koszyk z zakupami. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość.
Powyższa informacja zawarta jest w wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie przez nas przesyłki. Wiadomość tę otrzymasz w momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu.
Powyższa informacja zawarta jest w wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie przez nas przesyłki. Wiadomość tę otrzymasz w momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu.
Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, skorzystaj z opcji monitorowanie przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty jej dostawy.
W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Klienta.
Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, skorzystaj z opcji monitorowanie przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty jej dostawy.
W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Klienta.
Może się zdarzyć, iż paczki z Twoim zamówieniem nie zostaną dostarczone w ciągu jednego dnia. Prosimy o sprawdzenie, czy dostarczono Ci wszystkie paczki, ilość których zadeklarowana została w potwierdzeniu nadania przesyłki. Jeśli po otrzymaniu wszystkich paczek, Twoje zamówienie jest nadal niekompletne, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .
Może się zdarzyć, iż paczki z Twoim zamówieniem nie zostaną dostarczone w ciągu jednego dnia. Prosimy o sprawdzenie, czy dostarczono Ci wszystkie paczki, ilość których zadeklarowana została w potwierdzeniu nadania przesyłki. Jeśli po otrzymaniu wszystkich paczek, Twoje zamówienie jest nadal niekompletne, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .
W przypadku, jeśli otrzymałeś/otrzymałaś paczkę z uszkodzonym artykułem, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
W przypadku, jeśli otrzymałeś/otrzymałaś paczkę z uszkodzonym artykułem, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta. By odpowiedzieć na pytanie, co dzieje się z Twoja przesyłką, sprawdzimy informacje udostępnione nam przez partnerską fimrę dostawczą.
Możesz także skorzystać z opcji monitorowania przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat jej daty dostawy.
W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta. By odpowiedzieć na pytanie, co dzieje się z Twoja przesyłką, sprawdzimy informacje udostępnione nam przez partnerską fimrę dostawczą.
Możesz także skorzystać z opcji monitorowania przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat jej daty dostawy.
W przypadku otrzymania w przesyłce niewłaściwego artykułu, prosimy o skontaktowanie się z Serwisem Obsługi Klienta.
W przypadku otrzymania w przesyłce niewłaściwego artykułu, prosimy o skontaktowanie się z Serwisem Obsługi Klienta.
W przypadku, jeśli do Twojej przesyłki nie dołączono rachunku, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Natychmiast wyślemy Ci jego kopię.
W przypadku, jeśli do Twojej przesyłki nie dołączono rachunku, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Natychmiast wyślemy Ci jego kopię.
W przypadku otrzymania z przesyłką niewłaściwego rachunku, prosimy o skontaktowanie się z Serwisem Obsługi Klienta.
W przypadku otrzymania z przesyłką niewłaściwego rachunku, prosimy o skontaktowanie się z Serwisem Obsługi Klienta.
Minimalna wartość zamówienia to 59 zł (bez kosztów przesyłki). Na terenie Polski koszty standardowej przesyłki są darmowe przy zamówieniach o wartości od 129 zł. Przy zamówieniach o wartości 59–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 18 zł, przy zamówieniach o wartości 99–128,99 zł koszty przesyłki wynoszą 10 zł.
Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 12 zł za dodatkową paczkę.
Minimalna wartość zamówienia to 59 zł (bez kosztów przesyłki). Na terenie Polski koszty standardowej przesyłki są darmowe przy zamówieniach o wartości od 129 zł. Przy zamówieniach o wartości 59–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 18 zł, przy zamówieniach o wartości 99–128,99 zł koszty przesyłki wynoszą 10 zł.
Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Zamówienia o wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów w wysokości 12 zł za dodatkową paczkę.
Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn z reguły w ciągu 48 godzin od otrzymania przez nas zlecenia zamówienia. Doręczenie przesyłki na podany adres następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od wyjścia paczki z magazynu.
Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn z reguły w ciągu 48 godzin od otrzymania przez nas zlecenia zamówienia. Doręczenie przesyłki na podany adres następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od wyjścia paczki z magazynu.
Dostawę paczek na terenie Polski powierzamy firmie GLS lub DPD. Więcej szczegółów znajdziesz klikając tutaj.
Dostawę paczek na terenie Polski powierzamy firmie GLS lub DPD. Więcej szczegółów znajdziesz klikając tutaj.
Kurier doręcza przesyłkę bezpośrednio na podany przez Ciebie adres. W razie nieobecności odbiorcy w miesjcu dostawy kurier pozostawia awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia. W takim przypadku przesyłka pozostaje w magazynie dostawcy usług kurierskich przez 11 dni roboczych od daty pierwszej nieobecności klienta.
Kurier doręcza przesyłkę bezpośrednio na podany przez Ciebie adres. W razie nieobecności odbiorcy w miesjcu dostawy kurier pozostawia awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia. W takim przypadku przesyłka pozostaje w magazynie dostawcy usług kurierskich przez 11 dni roboczych od daty pierwszej nieobecności klienta.
Tak. W czasie wysyłania zlecenia zamówienia, masz możliwość wprowadzenia adresu docelowego dostawy, jeśli różni się on od adresu na rachunku; jednak sam rachunek może zostać dostarczony jedynie wraz z przesyłką, bądź jako załącznik do wiadomości e-mail.
Tak. W czasie wysyłania zlecenia zamówienia, masz możliwość wprowadzenia adresu docelowego dostawy, jeśli różni się on od adresu na rachunku; jednak sam rachunek może zostać dostarczony jedynie wraz z przesyłką, bądź jako załącznik do wiadomości e-mail.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać precyzyjnego terminu nadania przesyłki oraz dokładnego terminu dostawy. Twoje zamówienie jest wychodzi z magazynu z regułu w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Od tego momentu zamówienie dostarczane jest na podany adres zwykle w ciągu 1 do 3 dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać precyzyjnego terminu nadania przesyłki oraz dokładnego terminu dostawy. Twoje zamówienie jest wychodzi z magazynu z regułu w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Od tego momentu zamówienie dostarczane jest na podany adres zwykle w ciągu 1 do 3 dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zgodnie z Paragrafem II Regulaminu Świadczenia Usług przez GLS Poland dla Klientów ze stałą umową (w punkcie Definicje), miejsce dostawy to wskazany przez Nadawcę adres doręczenia paczki. Kurier GLS zatem może, ale nie musi wnosić paczek do mieszkania Odbiorcy. Zwykle proces doręczenia odbywa się np. na klatce schodowej przed drzwiami wejściowymi lub przy wejściu na posesję. W tym miejscu paczka jest wydawana Odbiorcy.
Zgodnie z Paragrafem II Regulaminu Świadczenia Usług przez GLS Poland dla Klientów ze stałą umową (w punkcie Definicje), miejsce dostawy to wskazany przez Nadawcę adres doręczenia paczki. Kurier GLS zatem może, ale nie musi wnosić paczek do mieszkania Odbiorcy. Zwykle proces doręczenia odbywa się np. na klatce schodowej przed drzwiami wejściowymi lub przy wejściu na posesję. W tym miejscu paczka jest wydawana Odbiorcy.
Niestety wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany, otrzymując wiadomość e-mail.
Niestety wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany, otrzymując wiadomość e-mail.
Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski.
Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski.
Bitiba GmbH dzieli z firmą zooplus SE nowoczesny magazyn, przez co obniżają się koszty logistyczne. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasze ceny nieustannie pozostają na bardzo niskim poziomie.
Bitiba GmbH dzieli z firmą zooplus SE nowoczesny magazyn, przez co obniżają się koszty logistyczne. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasze ceny nieustannie pozostają na bardzo niskim poziomie.
Aktualne bitiba.pl oferuje płatność przez Dotpay, kartą kredytową, za pobraniem i przelewem oraz PayPal.
Oferowane przez nas metody płatności są całkowicie chronione dzięki naszym wysokim standardom bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe oraz dane karty kredytowej są kodowane i dodatkowo podlegają procesowi autoryzacji (zarówno podczas transferowania danych jak i zapisywania ich na naszym serwerze).
Aktualne bitiba.pl oferuje płatność przez Dotpay, kartą kredytową, za pobraniem i przelewem oraz PayPal.
Oferowane przez nas metody płatności są całkowicie chronione dzięki naszym wysokim standardom bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe oraz dane karty kredytowej są kodowane i dodatkowo podlegają procesowi autoryzacji (zarówno podczas transferowania danych jak i zapisywania ich na naszym serwerze).
Po tym, jak przesyłka z zamówieniem opuści nasz magazyn. Twoja karta kredytowa zostnie obciążona wyskośc ią rachunku w ciągu 2-3 dni roboczych.
Po tym, jak przesyłka z zamówieniem opuści nasz magazyn. Twoja karta kredytowa zostnie obciążona wyskośc ią rachunku w ciągu 2-3 dni roboczych.
Prosimy Cię o ponowne sprawdzenie danych i skontaktowanie się z naszym Serwisem Obsługi Klienta w celu podania dokładnych informacji, kiedy dokonano obciążenia Twojej karty kredytowej.
Prosimy Cię o ponowne sprawdzenie danych i skontaktowanie się z naszym Serwisem Obsługi Klienta w celu podania dokładnych informacji, kiedy dokonano obciążenia Twojej karty kredytowej.
Kwota otwartego rachunku nie może zostać zapisana natychmiast na dobro Twojego konta klienta. Następuje to dopiero w momencie, kiedy Twoja przesyłka zwrotna zostanie nam doręczona, co może potrwać do kilku dni. Jeśli nie posiadasz informacji dotyczących statusu Twojej przesyłki zwrotnej, czy też stanu Twojego konta klienta w bitiba prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Klienta. Prosimy też o zachowanie rachunku za poniesione koszty nadania przesyłki zwrotnej do ewentualnego okazania.
Kwota otwartego rachunku nie może zostać zapisana natychmiast na dobro Twojego konta klienta. Następuje to dopiero w momencie, kiedy Twoja przesyłka zwrotna zostanie nam doręczona, co może potrwać do kilku dni. Jeśli nie posiadasz informacji dotyczących statusu Twojej przesyłki zwrotnej, czy też stanu Twojego konta klienta w bitiba prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Klienta. Prosimy też o zachowanie rachunku za poniesione koszty nadania przesyłki zwrotnej do ewentualnego okazania.
Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotny, znajdujący się przy rachunku.
Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotny, znajdujący się przy rachunku.
Jako klient bitiba możesz bez podania przyczyny dokonać zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Po dotrzymaniu terminu odwołania, dokonamy odpowiedniej płatności zwrotnej, uwzględniając ewentualne zużycie towaru. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej umowa kupna zostaje rozwiązana i w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot Twojej płatności.
Jako klient bitiba możesz bez podania przyczyny dokonać zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Po dotrzymaniu terminu odwołania, dokonamy odpowiedniej płatności zwrotnej, uwzględniając ewentualne zużycie towaru. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej umowa kupna zostaje rozwiązana i w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot Twojej płatności.
Zanim nadasz przesyłkę zwrotną, prosimy, koniecznie skontaktuj się uprzednio z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się na koszt własny. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone, w przypadku jeśli dostarczono artykuł inny od zamówionego, lub gdy przesłany towar dostaraczony został w stanie uszkodzonym. Prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta w celu uzyskania kodu zwrotnego. Niezbędny do nadania zwrotu formularz zwrotny dołączany jest do każdego rachunku.
Zanim nadasz przesyłkę zwrotną, prosimy, koniecznie skontaktuj się uprzednio z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się na koszt własny. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone, w przypadku jeśli dostarczono artykuł inny od zamówionego, lub gdy przesłany towar dostaraczony został w stanie uszkodzonym. Prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta w celu uzyskania kodu zwrotnego. Niezbędny do nadania zwrotu formularz zwrotny dołączany jest do każdego rachunku.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem klienta . Uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami za nadanie przesyłki zwrotnej, etc. Prosimy skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta w ciągu dwóch dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.
Refundacja kosztów nadania przesyłki zwrotnej następuje zgodnie ze standardem świadczonych usług przez odpowiednią partnerską firmę dostawczą. Nie ponosimy jednak kosztów dodatkowych za takie usługi jak nadanie przesyłki priorytetowej, ekspresowej lub kosztów dodatkowych za towary wielkogabarytowe. Artykuły duże lub ciężkie mogą w niektórych przypadkach zostać odebrane przez firmę GLS bezpośrednio z Twojego domu. W tym celu prosimy skontaktowac się z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
Aby umożliwić nam sprawną refundację kosztów poniesionych przez Ciebie przy nadaniu przesyłki zwrotnej, prosimy poinformuj nas o ich wysokości, używając do tego formularza kontaktowego na naszej stronie.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem klienta . Uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami za nadanie przesyłki zwrotnej, etc. Prosimy skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta w ciągu dwóch dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.
Refundacja kosztów nadania przesyłki zwrotnej następuje zgodnie ze standardem świadczonych usług przez odpowiednią partnerską firmę dostawczą. Nie ponosimy jednak kosztów dodatkowych za takie usługi jak nadanie przesyłki priorytetowej, ekspresowej lub kosztów dodatkowych za towary wielkogabarytowe. Artykuły duże lub ciężkie mogą w niektórych przypadkach zostać odebrane przez firmę GLS bezpośrednio z Twojego domu. W tym celu prosimy skontaktowac się z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
Aby umożliwić nam sprawną refundację kosztów poniesionych przez Ciebie przy nadaniu przesyłki zwrotnej, prosimy poinformuj nas o ich wysokości, używając do tego formularza kontaktowego na naszej stronie.
Tak. Bitiba GmbH gwarantuje bezwarunkowe prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Wszystkie zakupione przez Ciebie artykuły, które nie pasują, możesz odesłać w ciągu 14 dni, ponosząc koszty za przesyłkę zwrotną.
Tak. Bitiba GmbH gwarantuje bezwarunkowe prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Wszystkie zakupione przez Ciebie artykuły, które nie pasują, możesz odesłać w ciągu 14 dni, ponosząc koszty za przesyłkę zwrotną.
Jeżeli dokonujesz tylko wymiany towaru i uregulowałeś/uregulowałaś już rachunek pierwotny, Twoja karta kredytowa nie zostanie ponownie obciążona wysokością rachunku dołączonego do wymiany. W tym przypadku prosimy zignorować rachunek dołączony do wymiany.
Jeżeli cena artykułu podlegającego wymianie jest wyższa od ceny artykułu, który został zamówiony w ramach wymiany, Twoja należność wynikająca z różnicy cen zostanie zaksięgowana na dobro Twojego konta klienta. Kwotę tę możesz wykorzystać przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji na temat stanu Twojego konta klienta, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługoi Klienta.
Jeżeli dokonujesz tylko wymiany towaru i uregulowałeś/uregulowałaś już rachunek pierwotny, Twoja karta kredytowa nie zostanie ponownie obciążona wysokością rachunku dołączonego do wymiany. W tym przypadku prosimy zignorować rachunek dołączony do wymiany.
Jeżeli cena artykułu podlegającego wymianie jest wyższa od ceny artykułu, który został zamówiony w ramach wymiany, Twoja należność wynikająca z różnicy cen zostanie zaksięgowana na dobro Twojego konta klienta. Kwotę tę możesz wykorzystać przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji na temat stanu Twojego konta klienta, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługoi Klienta.
W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www.bitiba.pl. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.
W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www.bitiba.pl. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.
Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny, chętnie poinformujemy Cię o jego ponownym pojawieniu się w naszym magazynie. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, informującą Cię o możliwości złożenia zamówienia na ten artykuł.
Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny, chętnie poinformujemy Cię o jego ponownym pojawieniu się w naszym magazynie. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, informującą Cię o możliwości złożenia zamówienia na ten artykuł.
Najlepszą drogą do informacji dotyczących aktualnych ofert i akcji specjalnych bitiba jest prenumerata newslettera bitiba. Newsletter wysyłany jest cyklicznie i informuje o atrakcyjnych ofertach oraz promocjach, zawierających gratisowe artykuły, jak również zawiadamia o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów. W celu uzyskania informacji, jak zaprenumerować newsletter kliknij tutaj.
Jeżeli jesteś po raz pierwszy na naszej stronie, możesz abonować newsletter po zarejestrowaniu się jako nowy klient w czasie dokonywania pierwszego zamówienia.
Najlepszą drogą do informacji dotyczących aktualnych ofert i akcji specjalnych bitiba jest prenumerata newslettera bitiba. Newsletter wysyłany jest cyklicznie i informuje o atrakcyjnych ofertach oraz promocjach, zawierających gratisowe artykuły, jak również zawiadamia o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów. W celu uzyskania informacji, jak zaprenumerować newsletter kliknij tutaj.
Jeżeli jesteś po raz pierwszy na naszej stronie, możesz abonować newsletter po zarejestrowaniu się jako nowy klient w czasie dokonywania pierwszego zamówienia.
Oferty specjalne trwają zwykle do wyczerpania zapasów, jednakże zastrzegamy sobie w tym czasie możliwość zmiany ceny sprzedaży. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami specjalnymi) można zamawiać wyłącznie w ilościach detalicznych. W niektórych przypadkach ilość ta jest ściśle ograniczona (np. do zakupu 1 - 2 sztuk określonego produktu). Ma to na celu stworzenie wszystkim klientom możliwości nabycia produktu.
Oferty specjalne trwają zwykle do wyczerpania zapasów, jednakże zastrzegamy sobie w tym czasie możliwość zmiany ceny sprzedaży. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami specjalnymi) można zamawiać wyłącznie w ilościach detalicznych. W niektórych przypadkach ilość ta jest ściśle ograniczona (np. do zakupu 1 - 2 sztuk określonego produktu). Ma to na celu stworzenie wszystkim klientom możliwości nabycia produktu.
Bitiba oferuje okazyjnie próbki niektórych karm. Najlepszą drogą uzyskania informacji na temat akcji promocyjnych i ofert jest abonament internetowego biuletynu bitiba.
Bitiba oferuje okazyjnie próbki niektórych karm. Najlepszą drogą uzyskania informacji na temat akcji promocyjnych i ofert jest abonament internetowego biuletynu bitiba.
Prosimy wpisać adres e-mail, którego użyłeś w czasie pierwszej rejestracji. Na podany adres e-mail wyślemy informację zawierającą niezbędne do zameldowania się hasło.
Uwaga: Twoje obecne hasło jest zakodowane w naszym systemie. Udzielenie informacji telefonicznej dotyczącej zapomnianego hasła nie jest możliwe.
Prosimy wpisać adres e-mail, którego użyłeś w czasie pierwszej rejestracji. Na podany adres e-mail wyślemy informację zawierającą niezbędne do zameldowania się hasło.
Uwaga: Twoje obecne hasło jest zakodowane w naszym systemie. Udzielenie informacji telefonicznej dotyczącej zapomnianego hasła nie jest możliwe.
Ochrona danych osobowych i Twojej prywatności to najwyższy priorytet naszej firmy. Stosujemy wszystkie środki ostrożności w celu zabezpieczenia danych, tak aby każdy nasz klient czuł się absolutnie pewnie w czasie korzystania z usług naszego online sklepu www.bitiba.pl. Dotyczy to zarówno procesu dokonywania płatności jak również powierzonych nam danych osobowych. Ucieszy nas niezmiernie możliwość udzielenia Ci dalszych informacji dotyczących naszych wysokich standardów bezpieczeństwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
Ochrona danych osobowych i Twojej prywatności to najwyższy priorytet naszej firmy. Stosujemy wszystkie środki ostrożności w celu zabezpieczenia danych, tak aby każdy nasz klient czuł się absolutnie pewnie w czasie korzystania z usług naszego online sklepu www.bitiba.pl. Dotyczy to zarówno procesu dokonywania płatności jak również powierzonych nam danych osobowych. Ucieszy nas niezmiernie możliwość udzielenia Ci dalszych informacji dotyczących naszych wysokich standardów bezpieczeństwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
Bitiba prowadzi wyłącznie sprzedaż artykułów online; dzięki temu jesteśmy do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zapraszamy na stronę www.bitiba.pl
Bitiba prowadzi wyłącznie sprzedaż artykułów online; dzięki temu jesteśmy do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zapraszamy na stronę www.bitiba.pl
Newsletter bitiba to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach oraz promocjach zawierających gratisowe artykuły, oraz o pojawieniu się w asortymencie nowych produktów. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie. Dostępny jest w dwóch kategoriach tematycznych: pies i kot.
Newsletter bitiba to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach oraz promocjach zawierających gratisowe artykuły, oraz o pojawieniu się w asortymencie nowych produktów. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie. Dostępny jest w dwóch kategoriach tematycznych: pies i kot.
Wybrane przez Ciebie newslettery możesz zaprenumerować, logując się w "moja bitiba" i odwiedzając "Newsletter i oferty" w dziale Zakupy z głową. Jeżeli nie posiadasz konta klienta w bitiba, możesz zgłosić chęć otrzymywania wybranych przez Ciebie newsletterów klikając tutaj. Wpisz do aktywnego okienka swój adres e-mail, zaznacz, który biuletyn chcesz prenumerować i następnie kliknij przycisk .
Aby ochronić Twoją skrzynkę e-mail przed napływem niepożądanych wiadomości e-mail, po zarejestrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Aby potwierdzić subskrybcję, należy bezpośrednio kliknąć na zamieszczony w wiadomości link..
Wybrane przez Ciebie newslettery możesz zaprenumerować, logując się w "moja bitiba" i odwiedzając "Newsletter i oferty" w dziale Zakupy z głową. Jeżeli nie posiadasz konta klienta w bitiba, możesz zgłosić chęć otrzymywania wybranych przez Ciebie newsletterów klikając tutaj. Wpisz do aktywnego okienka swój adres e-mail, zaznacz, który biuletyn chcesz prenumerować i następnie kliknij przycisk .
Aby ochronić Twoją skrzynkę e-mail przed napływem niepożądanych wiadomości e-mail, po zarejestrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Aby potwierdzić subskrybcję, należy bezpośrednio kliknąć na zamieszczony w wiadomości link..
Pod każdym biuletynem, który otrzymasz, znajduje się link, po kliknięciu którego możesz bezpośrednio zrezygnować z abonamentu biuletynu.
Rezygnację z abonamentu możesz przeprowadzić zmieniając ustawienia w "Moje konto":
Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta wysyłając wiadomość e-mail, używając w tym celu formularza kontaktowego.
Pod każdym biuletynem, który otrzymasz, znajduje się link, po kliknięciu którego możesz bezpośrednio zrezygnować z abonamentu biuletynu.
Rezygnację z abonamentu możesz przeprowadzić zmieniając ustawienia w "Moje konto":
Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta wysyłając wiadomość e-mail, używając w tym celu formularza kontaktowego.